Segunda semana de traballiño... Imos aló!!
Moi boas, rapazada!!
Como ides? Espero que perfectamente e tranquiliños na casa!! Bueno, sen présa pero sen pausa coas activdades do cole, eh? ;)
Antes de nada quixera dicirvos que non recibín case ningún correo voso ao meu correo... 😢 Encantaríame saber como estades levando este confinamento, como ides coas tarefas, se tedes dúbidas, se queredes que vos explique algunha cousiña en concreto, como pasades o voso tempo libre... Contádeme, que eu nestes días contareivos como o estou pasando eu dende a casiña 👍
Así que, para que nos poñamos en contacto, gustaríame que me enviárades un correo ao meu enderezo: tutoriasergiosm@gmail.com Tédesme que enviar un vídeo de presentación de entre 15 e 20 segundos nos cales me contedes o seguinte:
1) Presentación
2) Como estades, en que empregades o tempo, se lle vedes algo positivo a estar na casiña...
3)Despedida
Agora si, a continuación vos deixo todo o que temos para esta semana. Veredes que poño unha tarefa para cada asignatura. Teredes de marxe ata o domingo para facela e necesito probas fotográficas ou de vídeo de como vos quedou!! Terédesma que enviar antes do domingo ás 22:00; subireivos os materiais para unha delas, polo que estade atent@s ao blog diariamente!!
A maiores, manteremos as rutinas da clase e algunha máis nova que teremos... polo que cada día teredes que realizar unha rutina!!
Sen máis, esta tarde subireivos unha listaxe na cal aparecerán todas as tarefas da semana para que marquedes e completedes e levedes un rexistro de todo!! Lembrade a importancia da organización :)
Moito ánimo, moita forza e a seguir lotiando!!
Unha aperta moi moi forte,
O voso profe Sergio
Como ides? Espero que perfectamente e tranquiliños na casa!! Bueno, sen présa pero sen pausa coas activdades do cole, eh? ;)
Antes de nada quixera dicirvos que non recibín case ningún correo voso ao meu correo... 😢 Encantaríame saber como estades levando este confinamento, como ides coas tarefas, se tedes dúbidas, se queredes que vos explique algunha cousiña en concreto, como pasades o voso tempo libre... Contádeme, que eu nestes días contareivos como o estou pasando eu dende a casiña 👍
Así que, para que nos poñamos en contacto, gustaríame que me enviárades un correo ao meu enderezo: tutoriasergiosm@gmail.com Tédesme que enviar un vídeo de presentación de entre 15 e 20 segundos nos cales me contedes o seguinte:
1) Presentación
2) Como estades, en que empregades o tempo, se lle vedes algo positivo a estar na casiña...
3)Despedida
Agora si, a continuación vos deixo todo o que temos para esta semana. Veredes que poño unha tarefa para cada asignatura. Teredes de marxe ata o domingo para facela e necesito probas fotográficas ou de vídeo de como vos quedou!! Terédesma que enviar antes do domingo ás 22:00; subireivos os materiais para unha delas, polo que estade atent@s ao blog diariamente!!
A maiores, manteremos as rutinas da clase e algunha máis nova que teremos... polo que cada día teredes que realizar unha rutina!!
Igualmente, querovos comunicar que podedes enviarme as vosas suxestións como se fosen o buzón da clase ao meu correo! Eu publicarei as mensaxes que me mandedes no blog os venres
Aquí vos vai o traballo
1.Ciencias da Natureza:
-
Lectura e esquema das páxinas 70 e 71. A
maiores, tédesme que poñer un personaxe de debuxos, de película, de serie… que
viva en cada un deses ecosistemas ou que desenvolva as súas historias nel. Por
exemplo, o personaxe de Disney Bambi desenvolve a súa vida nun bosque.
-
Páxina 72: Esquema da páxina 72 no cal incluades
as causas que deteriorian os ecosistemas e medidas que podemos afrontar para loitar
contra iso. A maiores, buscade máis causas e medidas que deterioran os
ecosistemas.
Tarefa:
Gravarse practicando na casa dúas medidas que protexan os ecosistemas co seguinte
formato: 1) Presentación 2) realización das medidas e explicación de por que
son positivas 3) Despedida. Tédesme que enviar o vídeo ao final da semana ao
correo tutoriasergiosm@gmail.com
Por
exemplo, se queredes explicar reducir o consumo de produtos e reutilizar
cando sexa, teredes que saír no vídeo reutilizando un envase ou algo semellante
2.Ciencias
Socias:
-
Exercicios de repaso 15, 16, 18 e 19 das páxinas
72, 73 e 74
-
Facer un traballo sobre un accidente xeográfico
de España que vos chamara a atención seguindo o seguinte esquema nun documento
de texto (Word, libreoffice, documentos de Google…)
Nome:
Tipo de
accidente xeográfico (río/mar/montaña/cordilleira/serra…):
Situación no
mapa:
Descrición e
curiosidades (que extensión ten, que seres vivos habitan nel, a súa altitude…):
5 imaxes:
3.Lengua
Castellana:
Ver el vídeo y
responder a las siguientes preguntas:
-¿Qué es un
debate?
-¿Para qué creéis
que sirve un debate?
-¿Cuántas personas
intervienen en un debate?
-¿Cuál es la
función del moderador?
-¿Cuáles son las
normas con las que se tiene que debatir?
-
Página 125: Comparación y metáfora
Ejercicios (13,
14, 15)
Página 125: Elaborar
un texto literario (poesía, narrativa, teatro, comic) en el cual empleéis una metáfora
y una comparación.
Tarefa:
A raíz del coronavirus, hay muchos medios de comunicación que se han vuelto a
activar y uno de ellos es la carta. De esta forma, existe mucha gente en los
hospitales que en estos momentos de dura superación necesitarían unas buenas
palabras para alegrarse. Por ello, os propongo que redactéis una carta en la
que cual os dirijáis a una persona que se encuentre actualmente en el hospital con
el fin de sacarle una sonrisa y animarla a luchar y vencer la enfermedad.
Enviádmela al
correo para ponernos en contacto y yo se la remitiré al personal sanitario, que
ha habilitado un correo para hacérselas llegar.
Pasos para escribir una carta:
1)Arriba de todo del folio a la
derecha ponemos lugar y fecha
2) Saludamos y ponemos dos puntos
3) Escribimos todo lo que queremos
decir
4) Nos despedimos con una exclamación
5)Firmamos con nuestra rúbrica (firma)
Recuerda hacer muy buena letra,
ser limpio y ordenado en la presentación y deecorarla si te apetece.
4. Lingua Galega:
Exercicios 19 e 20
-
Páxina
127: Crear unha historia cos cubiños de historias que empregamos na clase mediante
esta aplicación https://rollthedice.online/en/cdice/storydice
Tedes que crear unha historia loca
mediante 6 palabras nas cales apliquedes o emprego adecuado desas tres formas
de puntuación
Exercicios 21, 22 e 23
Tarefa: Debater coa túa familia respecto
a tres situacións hipotéticas. Podedes escoller a que queirades ou facer as
tres.
a) Nesquik vs. Colacao
b) Tortilla de patacas pouco feita vs.
Tortilla de patacas moi feita
c) Ler un periodico vs. Escoitar a
radio
5. Matemáticas
https://www.youtube.com/watch?v=DG2-DP7GxNs
Repaso de unidades de masa
https://www.youtube.com/watch?v=JSHBtp8i85k
Repaso de las unidades de masa
https://www.youtube.com/watch?v=zfhQUYzDkvY
Otro repaso
https://www.youtube.com/watch?v=FD9vMtZqk_4
Cómo realizar las conversiones
-
Repasar
los vídeos y recoger las dudas que tengáis
-
Página
126: 1, 2, 3
-
Página
127: 4 y 5
-
Fichas
de repaso:
-
Tarefa: Crea tu propia balanza con todo lo que tengas
a mano y mándame una foto al correo!!!
6. Plástica: Aprendizaxe dos tipos de planos de
fotografía: https://www.youtube.com/watch?v=41-TJMxVNHA
Tarefa: realizar un libro fotográfico cos
distintos tipos de plano. Collede un móvil ou unha cámara e experimentade cos
distintos tipos de plano!!! Tédesme que mandar un documento no cal estean as
fotos que representan cada un dos planos do vídeo!
Comentarios
Publicar un comentario