Son Sergio, o voso titor ou profe de Ciencias da Natureza, e este será o voso blogue para estar ao tanto das novas educativas e da formación! Subireivos materiais e actividades para que ese denominado coronavirus interrompa o menor posible a vosa aprendizaxe!!
Ánimo e benvid@s!
27. Misión 5.2. USA no século XVIII
Obtener enlace
Facebook
Twitter
Pinterest
Correo electrónico
Otras aplicaciones
-
Bo día exploradores!
Desde o parque de Yosemite, adentrámonos no pasado e viaxamos ao século XVIII. Neste momento, América do Norte está baixo o control de distintas nacións europeas: británicos, holandeses, franceses...
TAREFA 1
No mapa do territorio de América do Norte desa época, vemos os distintos territorios e a súa repartición.
Sobre todo os británicos, conseguiron o domino de prácticamente toda a zona.
Das colonias que tenían, explotaban as minas para obter tanto os metais preciosos como produtos como a pataca, millo ou o tomate.
Semanalmente, chegaban ao porto da costa este (actual Nova York, Boston....) 6 barcos que tiñan capacidade para transportar: 150 persoas, 300 kg de metais preciosos e 200 kg de comida.
a) Cantos pasaxeiros chegaban á semana? E nun mes de 4 semanas?
b) Se cada barco vai á metade da súa capacidade, cantas persoas, kg de metais preciosos e de comida chegarán de volta a Inglaterra?
c) Noutro mes, prepáranse 6 barcos para zarpar: 2 deles van con todo cheo, 2 levan a metade da capacidade e 2 levan un quinto. Canto levan de cada a Inglaterra?
O NÚMERO DESTA TAREFA SON AS CENTENAS DO NÚMERO DE PERSOAS TOTAL DA RESPOSTA A)
TAREFA 2
Cando chegaron os colonos, atopáronse con moitas tribus que cohabitaban no territorio:
Entre todas elas, é preciso que prestemos atención a varias...
Escolle unha tribu das que aparecen no vídeo e fai un resumo das súas principais características. Igualmente, constrúe dúas oracións nas cales apareza un verbo, un adxectivo e un determinante posesivo en relación ao vídeo
O NÚMERO DESTA TAREFA É O TOTAL DE VOGAIS QUE TEN A TRIBU QUE SE DENOMINA.. S...X
Se estima que en el siglo XV, antes de la llegada de los primeros europeos a América, existían entre 140 y 160 tribus de nativos distintas entre las que pueden destacarse los Cherokee, los Apache, los Cheyenne, los Sioux y los Navajo. Estas tribus contaban con idiomas y costumbres distintas entre ellas y en muchos casos eran enemigos que disputaban riquezas o tierras en guerras tribales.
Reservas indias
Surgidas a mediados del siglo XIX como forma de expulsar a los pueblos nativos de las tierras que interesaban al gobierno federal, las reservas indias eran terrenos en los que los estadounidenses concentraban a las distintas tribus que les estorbaban. Durante años, estas reservas eran utilizadas como cárceles a cielo abierto, pero la situación fue suavizándose conforme los nativos ganaron derechos y libertades. Actualmente, las reservas son territorios soberanos no sujetos a las leyes federales pero ligados al gobierno estadounidense, que actúa como soporte financiero
a) ¿Cuántas tribus había en el S- XV?
b) Busca información sobre alguna de las tribus principales de indígenas
Nombre:
Líderes:
Ubicación:
Principal medio de ganarse la vida:
Otros datos
O NÚMERO DESTA TAREFA SON AS CENTENAS DO TOTAL DE TRIBUS QUE HABÍA NO SÉCULO XV
TAREFA 4
Dentro da tribu dos Powhatan, existe unha persoa sumamente importante:
Pois si, a historia de Pocahontas está inspirada nesta tribu!
v
Analiza a rima da canción Colores en el viento de Pocahontas, así como a letra. Fai unha pequena reflexión sobre a mensaxe que transmite.
O NÚMERO DESTA TAREFA SON AS UNIDADES DO SÉCULO NO QUE NACEU POCAHONTAS
TAREFA 5
Finalmente, os americanos conseguiron liberarse dos ingleses o 4 de xullo de 1776, firmando a súa Declaración da Independencia
a) Como se chamou a Revolución?
b)Por que xurdiu?
c) Onde xurdiu?
d) QUen firmou a declaración de independencia?
Investiga cal é o día nacional de EE.UU. e busca os costumes típicos dese día.
O NÚMERO DESTA TAREFA SON AS UNIDADES DO TOTAL DE COLONIAS QUE COMEZARON A REVOLUCIÓN
¡Buenos días! Tal y como vimos en clase, estamos con el tema de los criterios de divisibilidad. En primer lugar, recordad que un criterio de divisibilidad es una forma que tenemos que comprobar si un número es divisor de otro o no . Es decir, los utilizamos para saber si, por ejemplo 1234 es divisible por 2, 1505 por 5 o 12121212 por 3. Para poder decir que un número es divisible por otro, es necesario que la división sea exacta. Por ejemplo, 15 es divisible por 3, ya que 15:3= 5; su resto es 0. "Pero es fácil... divido y ya está". Sí y no. Por un lado, tienes toda la razón: si inviertes tiempo dividiendo, lograrás un resultado que te dirá si es divisible o no. Por otro, puedes ganar tiempo sin hacer la división aplicando los criterios de divisibilidad. Aquí os dejo una tabla que resume los que hemos trabajado en clase. Incorporado de Clase C en marcha Si lo que os estáis preguntando es "¿hay más criterios de divisibilidad?", m
¡Buenos días a todos y todas! Hoy os traigo unos cuantos juegos de suma y resta de fracciones con el mismo denominador y sin el mismo denominador. Tal y como os explicaron en clase recordad que : Suma y resta con el mismo denominador Para la suma y resta con distinto denominador Para acceder a los juegos y repasar, pinchad en cada uno de los emoticonos. ¡Nos vemos pronto mitonutrios! Suma y resta de fracciones con igual denominador 😎 Suma de fracciones 😋 Suma y resta de fracciones 😌 Suma y resta de fracciones 😍 Algunos más de suma... 😏 ...y otros pocos de resta 😐
¡Buenas tardes, alumnado! Hoy os traigo unos esquemas que elaboramos para que repaséis los distintos conceptos de sintaxis que os entrarán en los próximos exámenes de LGL y LCL. Igualmente, os recojo una serie de enlaces que tienen tanto explicación como ejercicios para que practiquéis antes de la prueba. Espero que os sirvan de ayuda. https://www.aulafacil.com/cursos/lenguaje-primaria/lengua-sexto-primaria-11-anos/analisis-sintactico-l7319 http://elvelerodigital.com/apuntes/lyl/sintaxis_os.htm (estos son más complejos, pero entre ellos existen algunos asequibles)
Comentarios
Publicar un comentario